tisdag 29 juni 2010

Snälla hoppa på mitt huvud.
Jajaja, jag vet. Jag vill ha pengarna och behöver dom. Men jag orkar inte jobba när jag vet att alla andra ligger i solen och steker och bara har det gött.

Idag har vi tvättat bilar och i princip inte gjort något alls. Det är skönt med tanke på hur mycket vi får betalt. Men jag är less. Hur mycket som helst. Jag har 1 ½ vecka kvar...



Nu ska jag inte tänkt på det mer. Jag var och tog Gardasil spruta numero dos idag. Inte trevligt. Gjorde lite ont men sen var det över. Jaja, jag ska jobba mig igenom de här 2 veckorna och sedan bara göra allt som faller mig in. Jag ska inte göra något alls som jag inte måste. Det tummar vi på.

Nu ska jag se film och äta lite. Hejdå!

(När jag jobbat färdigt ska jag göra en bättre "Att Göra" bild och jag ska leva livet. Det lät inte okej men det är de jag ska göra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar