måndag 28 juni 2010

Hemma efter min första jobbdag på Infranord.
Vi hade mycket fika rast och har knappt jobbat om man jämför med på Snickargården.
Jag tror jag kan stå ut 2 veckor.
För jag vet vad som väntar efter det!
PENGAR PENGAR PENGAR, sommarlov, GÖTEBORG! Towe? och en massa annat.


Något som faktiskt gör mig lite ledsen är att när jag jobbat färdigt har det gått 4 veckor av sommarlovet och VÄNNÄS DAGARNA BÖRJAR! Hur hände det? Jag brukar ju just ha kommit hem från Östersund när det är Vännäs dagarna... På Torsdag blir det 1 JULI! KOM IGEN SOMMAREN TA INTE SLUUT.

Ne nu ska jag sluta deppa, ta mig en dusch, äta lite mat och sedan cykla till Emelie och äntligen bli av med håret på mina ben!


Jag har även planer för helgen. Inte helt spikat ännu. Men ni får väl vänta och se! :D Hare fint! :D
Bilderna är från förra sommaren i Holmsund. Dit ska jag fara när jag slutat jobba. Frågar någon mig vad sommar är så är det sol, värme och Holmsund med mormor&morfar, familjen och Ulrika med fam.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar