onsdag 23 juni 2010

Kvällens seriemaraton har gjort susen. Men egentligen tror jag att det är isbitarnas förtjänst att jag känner mig bättre. Fortfarande hängig, hes, hostig och snorig men jag känner mig bättre :) Åtminstone på bättringsvägen.

Imorgon hade jag tänkt åka in till stora staden Umeå. Men vi hoppar det. Mamma övertalade mig om att det var viktigare att bli frisk. Det kan jag hålla med om! Kanske kan gå ut med kameran istället? Det var ett tag sen nu... jag känner mig ganska sugen.

Påtal om shopping. Håkan Hellström har nu släppt ett nytt album med samlade singlar, om jag inte har helt fel så är det förutom en massa gamla godingar TVÅ nya? Den ska jag iallafall försöka beställa hem så snart som möjligt.



Påtal om något annat, HÅRIGA BEN! Hur mysigt är det inte? Jag har imorgon inte rakat mina ben på två veckor. Jag börjar nästa trivas i håriga ben. (Hur konstigt det än låter...) Iallafall, till veckan har jag och Emelie tänkt bryta våran "pakt" och vaxa benen. Kommer bli spännande! ;)

Nu ska jag sova, så jag kanske känner mig ännu piggare imorgon! =) GONATT PÅ ER!




(Jag vet att jag kryssat i Jobbruta nr 1 lite för tidigt, har ju faktiskt en dag kvar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar