söndag 20 juni 2010

Helgen började med att jag slutade jobba för veckan.
Jag tog med mig mamma och skickade tillbaka kläderna jag inte ville ha.
Sedan for jag till Emelie. Vi såg på film och sov i husvagn. Mys.
Sedan var det lördag och dags att fara till Ersboda.
For förbi hos Towe en stund sedan skulle jag äta hos Anderssons och efter maten hade jag tänkt cykla ner till Towe. Men regnet stoppade mig. FÖRLÅT TOWE!

Imorgon är det jobb igen som gäller och jag känner mig inte taggad alls. Och vad säger vi om regnet?

Något annat som har hänt i helgen är att jag faktiskt har sett Viktoria och Daniels bröllop på TV. Jag hade inte tänkt göra det men nog gjorde jag det allt! haha. jaja, nu ska jag ta en bok och försöka vila upp mig för veckan som kommer. Jag lever iallafall även om jag inte skriver =) Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar