torsdag 24 juni 2010

Kring tjugo över ett kom Robert (våran handledare) och sa till oss att han hade en sista uppgift åt oss. Vi frågade vad och han sa:
- Gå hem! Ni förtjänar det!
Jag har inte på länge känt mig så lättad. Har idag inte gjort något alls förutom ätit varmkorv m. bröd, glass, druckit vatten och lekt med barnen. Men största delen av dagen har vi legat på en filt och halv sovit. Fick idag även sällskap av Oskar Åström (en före detta klasskompis) och hans "kollega". Så när Robert kom och sa att vi skulle gå hem låg vi (jag, Sandra och Oskar) på en filt under ett träd och halvsov. Oskar läste även lite ur en Alfons Åberg bok för oss (A) haha, som små barn är vi.

Förkylningen känns mycket bättre. Men vila behövs fortfarande =) Men tills på måndag är jag frisk! :D Måndag = Nytt jobb = Mer pengar. Jaja, nu ska jag ta mig mina isbitar och gå ut och sätta mig i solen tror jag.. Eller så... Vi får se! :D HARE FINT! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar