måndag 7 juni 2010



Nu är allt skolarbete i ettan färdigt. ALLT.
Känns både skönt och lite tråkigt. För nu väntar tvåan till hösten. Det känns lite tokigt. 94orna tar över skolan och jag vara lite närmare vuxenlivet.



Iallafall, hade betygssnack med Mia idag. Jag är väldigt förvånad men har iallafall lyckats jobba mig till två starka VGn i både engelska och svenska. Inombords hoppar jag av lycka. Efter det fick vi veta hur det gick på reklamkampanjen. Tre grupper fick MVG resten VG. Det betyder att vi jobbat på riktigt bra! :D Men vad fick min grupp är ju frågan? MVG MVG MVG MVG! :D :D :D Hur glad var inte jag när jag såg det? Typ lyckligast i världen.

"Etiketten fungerar mycket bra, det känns rätt, rakt och rent! Löste filmproblemet på ett lysande sätt med liveföreställningen. Annonsen lite blurrig med den är grundad på ett bra foto där produkten syns bra. Bra research, väl motiverad målgrupp och genomarbetat teoretiskt. Mycket bra tänk kring målgruppen. Ramsan skapar intresse. MVG"



Efter alla bra besked begav vi oss till matsalen där vi åt äckliga köttbullar som jag nu känner av i magen. Har jätte ont i den :( Efter det var det bara Datakunskapsprovet som väntade. Jag gjorde provet på 3 minuter och vet att jag spikade det. Eller jag kan ha svarat fel på en kryss fråga. Jag var lite osäker läste lite fel. Men förhoppningsvis kryssade jag rätt! Känns bra iallafall och det är de som räknas! :D



När jag sedan kom hem sov jag i några timmar innan grannpojkarna kommer förbi och säger att gamla Returcentrum står i lågor! Så dit tog jag mig så fort som möjligt. Men när jag kom dit hade elden lagt sig och det var mest rök, eftersom brandmännen hade hunnit före mig och påbörjat sitt arbete. Men tydligen hade lågorna varit väldigt stora!









3 kommentarer:

  1. hämta brandslangen, ja tror ja brinn av.

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha, Moa, jag utmanar DIG!

    Våran grupp var BÄST, BÄST, BÄÄST! ;D

    Det kanske inte var en så trevlig olycka men dina bilder blev skit snygga! Vet ni vem som tände på? :O

    SvaraRadera
  3. Sv: Men vilka små fjantar!

    SvaraRadera