onsdag 30 juni 2010

Jag vill skriva lite om dagen. Men jag känner även. ÄH SKIT SAMMA!

Jag och Krister (min jobbarkompis) tömde iallafall på eftermiddagen en bil på skrot. Eller vad det nu var. Det var väldigt intressant och roligt. Haha, jag tänker inte överdriva men det var roligt. Sedan cyklades det hem och nu sitter jag hemma sen några timmar tillbaka.



Det började just regna, hoppas det är sol imorgon igen eller iallafall uppehåll, för jag vill inte cykla i regn. DET SKULLE SUGA! Hehe, imorgon kommer jag iallafall få städa en bil ensam eftersom Krister ska till tandläkaren. Efter jobbet far jag iallafall in till stan för att kolla om jag hittar något.



Något annat Krister lyckades med var att skrämma skiten ur mig. Vi var i förrådet. Sedan släckte han lampan. Ni förstår inte hur mörkt det blev! hehe låter inte lika hemskt som det var...

SNART HELG! :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar