onsdag 2 juni 2010

2 Juni 2010



Dagen började kl 09.55
då jag klev upp för att göra mig i ordning inför skolan. Jag tog 11.10 bussen in till stan halv sprang upp till skolan hade matte i 25 minuter och gick sedan ner mot staden för att ta 13.08 bussen hem. Väl hemma frågar mamma om jag vill följa med och köpa vitvaror till köket. Jag sa Ja eftersom jag inte hade något annat för mig. Sen nu på kvällen har jag varit ute på byn och gått omkring. Hittade efter ett tag en fotbollsmatch där F17 spelade lika. En bra kväll ändå.


Efter allt det ovan
var det dags för Greys, dubbelavsnitt av Celebrity rehab with Dr Drew och redigering av kvällens bilder. Bjuder på några nedan och sedan går jag och lägger mig. Imorgon bitti ska jag hinna baka och sedan kl 12.15 tar jag en buss (på min lediga dag) in till stan för att träffa klassen. Det är tokigt, men nu när det äntligen dras ihop något måste jag väl fara :) Det blir nog trevligt. Knytkalas i SF parken. Sen måste jag göra de sista skolarbetet, eftersom jag idag inte har gjort ett skit.


En sak som slog mig idag är att det är den 2 Juni. DEN ANDRA JUNI! Det är sommarlov om en vecka och jag förstår inte hur tiden har kunnat gå så snabbt. Vi har snart gått ut ettan och jag kan inte förstå det. Till hösten börjar jag i tvåan. Det är bara två år kvar tills jag tar studenten. Tills jag beger mig ut i "vuxen livet". Jag vet inte vad jag vill göra i framtiden och tanken på framtiden gör mig rädd. Jag vill inte bli äldre. Jag vill inte behöva vara en av dom utan jobb. Nu behöver det nödvändigtvis inte bli så, men jag vet inte vad jag vill göra. Men jag antar att det är något jag får ta itu med om 2 år, eller tidigare. Ser att klockan blivit 3 Juni, jag borde nog försöka sova även om jag inte kan sova. Vi hörs! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar