måndag 7 juni 2010

Jag är hemma, eller inte just nu men imorse.
Jag har haft en jätte bra helg och ja. Jag orkar helt ärligt inte berätta om den (A) och jag har inga bilder heller tror jag... Ni får väl se om det kommer upp några senare! =)

När jag kom hem mötte jag upp Emil och pratade med honom i några timmar, mycket trevligt. Sen gick jag och la mig. eller? Helt ärligt satt jag mig i soffan och försökte få upp värmen. Så sjukt kallt ute! Typ minus grader i Juni. Efter att jag inte lyckats få upp värmen gick jag upp och la mig. Med 2 filtar och och ett täcke. Jag blev inte varm alls. Jag var helt genom frusen även om jag inte frös när jag var ute! Jaja, nu har jag engelska/svenska. och vad händer sen? Datakunskaps prov vid 13.00 och kanske har vi medieproduktion? HEJDÅ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar