tisdag 1 juni 2010

Jag har fått arbetsschemat för veckorna på Infranord i sommar. Det ser väl bra ut antar jag. Idag är jag hemma pga. huvudvärk, ryggen och illamående. Har nu iallafall fått i mig lite yoghurt. Ska senare idag försöka skriva APU rapporten. Försöka? Nej men herregud, jag SKA skriva den. För får jag den skriven idag så är jag fri från allt skolarbete. Eller ja... Måste rita lite på ett A3 papper också.. Men det har jag under kontroll. =) Hoppas jag... ÖNSKA MIG LYCKA TILL! haha.

Fick just veta att det blir 26 grader och sol på skolavslutningen. LOVLEY! :D Något mer.. Ja juste, Towe smsade mig och berättade att vi är lediga på Torsdag och sen något om att jag kanske är ledig imorgon också? Jag har iallafall mejlat mina lärare för att kolla upp om detta stämmer. Jag litar på det Towe säger men det låter tokigt att vi ska få vara lediga :O haha Sen var det nog inget mer? Ne, nu ska jag gå och ta en alvedon, en dusch, borsta tänderna och sedan kanske om jag orkar spela Kubb med mamma. Måste ju få ta revansch efter förlusten i förra veckan. Kanske tar jag mig en tur ut på byn med kameran också. Vi får se =) Hare fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar