tisdag 1 juni 2010

Jag är sämst på kubb även om jag gärna säger att jag är kungen själv på spelet. Men ja, jag förlorade när jag spelade mot mamma igen nu ikväll. Kanske har jag bara en svacka i min annars stadiga karriär?
Apu-rapporten är skriven. Är inte nöjd alls men jag nöjer mig med det. Ett godkänt får jag väl i alla fall, förhoppningsvis. Nu är det bara A3 delen som saknas och den gör jag imorgon. Nu ska vi se. Imorgon tar jag 11.10 bussen in till stan, springer upp till matten tar 13.08 bussen hem, gör A3 uppgiften och skiter sen i allt som kallas skolarbete? Nej men herregud. Vet ni vad jag just kom på? Engelskaboken... och datakunskaps provet. Provet är ingenfara det klarar jag lätt som en plätt men boken... Tar itu med det problemet senare... Nu är det Desperata hemmafruar som gäller kl 21.00 och tills dess vet jag inte. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar