tisdag 8 juni 2010

Näst sista dagen i ettan avklarad.
Dagen har innehållit fotboll. Slaget om Midgård.
Jag skulle inte spela men eftersom vi Media elever var så få spelare spelade jag ändå. Mycket intressant. Efter två förluster skulle vi möta oss själva (Vi slog ihop två media lag och blev sammanlagt 9 personer.) "Hur ska detta gå till?" tänkte vi. Vi drog ut några mediaelever som inte spelade och dom fick agera förlorare. Vi vann med 15-0. Det var dagens ända vinst tyvär.

På morgonen mötte vi lärarna och förlorade med 6-0. Sista matchen var även den mot lärarna. Men den här gången var det lite mer jämnt. 3-1! Kan det ha varit för att vi lånade in Anton Holmlund?

När jag sedan kom hem gick jag och la mig på soffan. Sov i tre timmar och åt sedan. Nu är jag jätte trött och tror jag tar min dator och går och ser en film. Har ju inget annat vettigt för mig så. =) Sovmorgon till 10 imorgon. Skönt. Jag tror inte jag är helt frisk, har nog feber... Nu, film! :) HEJDÅ

2 kommentarer:

  1. Ja juste. Du hade ju inte ens tänkt vara med :O. Vad bra att du ställde upp ändå :D... Mindre bra med feber. Du kan ju inte vara sjuk på torsdag!!

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat Moa. Ibland måste man offra sig. dagen blev ju lyckad trots allt. Kram mm

    SvaraRadera