fredag 11 juni 2010

Gårdagskvällen spenderades på Ersboda med Towe, Ben&Jerrys, godis, cola och film. Mycket bra enligt mig. Sedan sov vi på soffan i vardagsrummet :] Till frukost idag åt vi mackor och Ben&Jerrys. Jag tycker det var en perfket start på sommarlovet. =) Sen for jag hem och trodde jag skulle vara barnvakt. Men icket, Erik far iväg till Vännäs och sover sedan hos en kompis. Så jag får sitta hemma ensam istället... Men jag ser väl en film, sätter fötterna i ett fotbad och hoppas att skavsåren läker snabbt. =) jaja vi hörs! :D















2 kommentarer:

  1. VAD HAR HÄNT MED DIN BLOGG? JÄTTE SNYGGT JU!!!!!!!
    DOCK SÅ VAR DET EN JÄTTE FUL BILD PÅ MIG MEN JAG BJUDER FÖR JAG VET INTE HUR MAN SER BÄTTRE UT EGENTLIGEN. SER DU ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER? PRECIS SOM DU JU! :]

    SvaraRadera
  2. Håller med Tove! Vad fint du har gjort det. Färgigt och fint! :)

    SvaraRadera