onsdag 13 juli 2011

Snabb resume av min helg, del 2

Söndag - Jag och Towe tog en promenad genom byn, satt på gräset och pratade.
                Sen ringde Petter och vi bestämde oss för att grilla.
                Vi trängde in oss 4 st i Daniels baksäte i bilen och for till Vännäs och handlade.
                Grillen var svår startad men efter många om och men fick vi mat i magen.
                Efter maten gick vi för att hälsa på Emelie när hon jobbade. (på statolle)
                Sen blev det film, prat och bad.
                Kring kvart över 3 bestämde sig Mikael och Petter för att bada.

               

                Efter nattens nakenbad, lämnade Mikael och John oss och jag, Towe och Petter slängde
                igång en till film och gick sedan och la oss i min husvagn alla tre kring halv 6.


Måndag - Jag och Towe tog det lugnt hela dagen, såg på Pretty little liars och sov mest hela
                         dagen.


Tisdag - Det var tänkt att vi skulle fara och forspaddla, men vädret sa emot. Så vi möttes upp hos
              Mikael, Jag, Petter, John, Towe och Daniel. Bakade en kladdkaka och såg en film. Sedan var
              Mikael och John tvungna att lämna oss för att se premiären av sista Harry Potter filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar