lördag 2 juli 2011

2011.07.02

Det blev ingen festival för mig igår.
Jag kände mig trött och sliten efter dagens bil åkande så jag stannade hemma.
Ikväll hade jag dock tänkt fara in och se Teddybears, men icket. Blir inte av.
Istället tänker jag gosa ner mig i sängen och se på någon fin kärleksfilm, om jag nu har någon sådan. xD

Annars då, jag och familjen har varit uppe på stan hela dagen och kollat runt lite. Träffat Simo, Anna & Vikke. Även Åsa, Björn, Albin & Elis. Jag lyckades även köpa mig ett par nya Addidas skor. Samma modell som mina lila som jag köpte i Stockholm för några år sedan. Fast ja, jag köpte årets modell. Rosa med gula skosnören. Gödans, kan nu checka av höstskor från listan :D

Vi åt på Kina resurang ikväll, med pappas kusin och några av hans vänner. Det var trevligt. Nu ska jag äta lite remmar, GOOOOTT! HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar