torsdag 28 juli 2011

2011.07.28

Jag tog mig till stan idag.
Klockan 8 ringde väckaren och kvart i 9 var vi påväg in.
Jag är medveten om att jag affärerna inte öppnar förrän kl 10, men mamma skulle fixa naglarna... haha
I alla fall, efter många om och men tog vi oss båda hem med mindre pengar på kontot.
Jag fick lite små ångest men är nu i efterhand nöjd med dagens shopping.

Jag kom hem med
- En kjol och en skjorta/blus från BIK BOK. Dessa plagg var anledningen till att jag ville till stan från början och även de plagg som gav mig mest ångest.
- Ett par svarta jeans. ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! As fina, enkla och får min rumpa att se rätt bra ut. ;)
- Hårvax
- Ett armband

Förövrigt har jag glömt att berätta att jag köpte lite kläder tidigare.
När jag var påväg till mormor och morfar för någon vecka sedan. (Jag kanske nämnde det?)
Jag svängde in på H&M och köpte mig
- En Tshirt
- En skjorta
- En tröja? haha

Sen dagen efter for jag tillbaka med mamma och köpte en Tshirt till.
När jag var i staden med Towe och Petter förra veckan fick jag även då med mig en väst hem.
Så nu behöver jag bara.. lite mer kläder och lite mer skor. Men först ska jag åka till Övik och Luleå! :D

Nu ska jag äta kladdkaka. Hare fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar