fredag 15 juli 2011

Hejdå Harry Potter, min vän


Jag finner inga ord. Den sista filmen var otroligt bra. Jag känner mig tom, men inte besviken alls. 10 års väntan är över och tanken att det inte kommer mer är, konstig. Harry Potter. Så himla fint, så himla bra.

Läste vad Anette skrev på sin blogg och hon satte pricken över i:et. (hehe) Så jag har här nedan citerat delar av vad kvinnan skrev.

"Det är över nu, allt är avgjort och inget mera kommer. Efter sju helt fantastiska böcker och åtta otroligt bra filmer så har jag tappat alla ord för hur mycket jag tycker om Harry Potterserien. .... Tio år har gått och jag har fått växa upp med Harry Potter och magins värld, och de bästa böcker jag någonsin läst. Tack för allt!"  

- Anette Edlund, 18 år. http://anetteedlund.spotlife.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar