onsdag 13 juli 2011

Snabb resume av min helg, del 1

Jag tänkte dra en snabb resume av vad jag har gjort sen jag kom hem i Torsdags! :D

Torsdag - Åkte tåg från Riksgränsen till Umeå.
                Följde med mormor och morfar till deras bekanta.
                Sov hos mormor och morfar.

Fredag - Övningskörde med morfar till Ersboda för att hämta Towe och körde sedan hem till
               Vännäsby.
               Vi mötte upp Petter, Micke, Danne och John vi älven och gick sedan och åt på Blåhuset.
                På kvällen for vi in till Vännäs, dock utan Daniel. Han skulle åka rullskidor ;)
                I Vännäs hängde vi på en bakgård, på gatorna, på ICA och på två av Vännäs största
                parkeringar (ICA och konsum).
                Kring halv 12 cykla jag, Towe och Petter hem, mötte upp Emelie och satt och pratade en
                stund och åt en massa chips.

Lördag - Jag, Towe och Emelie cykla under dagen in till Vännäs för att kolla in marknaden.
               På kvällen cyklade jag och Towe in igen, för att köpa godis och ta ut pengar. Vi träffade även
               Towes kompis en snabbis.
               Senare såg vi film, Jag, Towe, Emelie, Petter, Daniel och John.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar