torsdag 7 juli 2011

2011.07.07

Efter några väldigt fina och härliga dagar längst upp i norr har jag nu börjat min resa hemåt.
Igår var vi iväg till Narvik för att sedan ta ett tåg till Katterat. I Katterat började våran vandring ner till Rombaksbotn. Vandringen tog... alldeles för många timmar. Tur att vädret var bra och att naturen var fin!

Dagen innan det gick jag och mamma bort till Katterjokk för att handla. Istället för att gå längs vägen så tog vi en tur längs rallarvägen, även detta var fint.

Nu sitter jag på tågstationen i Boden och vaktar några väskor åt en gammal tant. Vädret utomhus är strålande och alldeles för varmt. Jag har rätt mycket kläder på mig och kan inte ta av mig eftersom min väska är PROPPFULL. Ryms inte en enda pryl till. Suck... jaja, bara att gilla läget ;)

Kanske ska jag gå och köpa mig en glass... en dricka hade varit gott... Hur som haver, jag kommer hem ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar