onsdag 13 juli 2011

2011.07.13

Sista Harry Potter filmen hade premiär inatt, Mikael och John mfl. var där. Imorgon är det min tur.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SJUKT TAGGAD TJEJ!

I alla fall, jag och Towe såg att det fanns biljetter kvar, så vi for in till staden idag och köpte oss tre biljetter. Så imorgon ska Jag, Towe och Petter se den sista Harry Potter filmen. Harry Potter och dödsrelikerna, del 2. 10 års väntan. Vad ska man göra sedan? Jag kan knappt vänta. Men vill samtidigt inte att det ska ta slut.

Annars då, jag är hos mormor och morfar i stugan och vi ska snart äta. Allt är toppen och jag måste få tacka för ett par super bra dagar hemma i byn med Towe, och pojkarna!

Jag var förbi på H&M idag medan mormor och morfar handlade på Coop. Råkade få med mig en Tshirt, en skjorta och en annan tröja. :D HEHE

Något annat... juste. Mamma, Pappa och Erik kommer hem i kväll. Så snart får jag träffa dem också, inte idag dock. Men kanske på fredag? :D
Nu är det mat, PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar