onsdag 20 juli 2011

2011.07.20

Sitter och avnjuter en underbar påse med finskt godis som mina föräldrar köpte med sig från Finland. Kvällen kommer att fyllas av tv serier. Precis som det ska vara.

Igår for jag Towe, Micke, Petter och Danne till Selet och badade och spelade volleyboll och på kvällen cyklade vi till Blå huset och åt och sedan vidare till Daniel och badade och bastade.

Under veckan har pappa även tvingat med mig, Towe, Erik, Ludde och Alex på en tur med gummibåten i forsen.  Vilket alltid är något utöver det vanliga.

Så ja, som jag sa, ikväll blir det att för mig själv krypa in i husvagnen och se på TV-serier. Nog för att det har varit trevligt att alltid umgås med folk, men det ska bli underbart skönt att få vara lite för mig själv. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar