tisdag 31 maj 2011

När allt skulle kunna börja om

Gick till datorteknikerna.
Fick en ny dator, ville inte ha den eftersom den var "lätt"begagnad. Den var trasig på utsidan, vilket inte min var!!!! haha. orkar inte att jag sa nej. Nu sitter jag alltså med en lånedator och får nog inte tillbaka min förrän om hundra månader. Jag har iallafall en dator. Klockan 21 ikväll är det Desperata hemmafruar och imorgon är sista skoladagen innan lite ledighet. Jag börjar ledigheten med att hänga på Nydala med några vänner. Vilka är ännu oklart! Trevligt blir det nog utan tvekan.
Imorgon betyder också ny månad. Juni 2011 är äntligen här. Det betyder också att jag äntligen får lyssna på Thriving Ivory – Angels On The Moon på spotify eftersom jag tappat bort mitt kort med Spotify unlimited... haha fail Moa.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar