måndag 23 maj 2011

2011.05.23


Jag missade provet. Jag missade svenska redovisningen. Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon men jag borde få svenska redovisningen gjord. Vi får väl helt enkelt se, jag är i alla fall förberedd. Så nu gråter jag nästan till Gossip girl för det är fint, sen blev det dumt, sen blev det jätte fint och nu är det egentligen bara dumt..... Jag har gråtit lite över att jag trott att sista avsnittet av Gossip girl och One tree hill någonson visades förra veckan. Men så var inte fallet. DET KOMMER SÄSONG 5 AV GG OCH SÄSONG 9 AV OTH! Så nu kan jag utan problem se sista avsnittet av Gossip girl (som jag gör nu) och sista av one tree hill! Även om jag hade hoppats på att säsong 8 skulle vara den sista av One tree hill känns det skönt att det kommer en avslutande 13-avsnitts säsong. (Det kommer även 2 nya säsonger av How I met your mother!! HOW COOL?)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar