onsdag 18 maj 2011

2011.05.18

Det är onsdag och jag trodde det var varmare ute än det egentligen var.
Jag mejlade även min mattelärare och frågade om vi hade lektion på fredag. I svaret fick jag veta att det inte är någon lektion på fredag, ingen på måndag och ingen på fredagen efter det. SKÖÖNT!

Det är onsdag, på fredag ska jag försöka hitta på något med Towe. Vi funderar på bio och på lördag är det kulturnatta. Kulturnatta... i år igen... hahha taggad är jag då inte, men förhoppningsvis blir det bra! Vi ska äta mat och fika på stan. Sedan ska jag slå ett personligt rekord och vara på stan längre än 22.00! :D Hur det går får vi se på lördag.

Just nu har jag hål och ser på sista avsnittet av Christine säsong 4. Bara 1 säsong kvar... Har tänkt försöka se hur många serier jag ser på, och hur många jag har inplanerade att se. För alla serier jag följer nu håller på att ta slut. Too bad. It kinda sucks. Wellwell, back to Christine. Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar