tisdag 17 maj 2011

2011.05.17

Jag är ararg. Matte nationella gick inte bra alls. Verkligen inte bra. Mer säger jag inte. För nu.
Vi har foto nu och jag måste börja med uppgifterna i helgen.
Mina ögon kliar, mitt huvud gör ont och jag vill hem och sova.
Jaja, jag hade planer på att berätta något vettig här  och nu men kommer inte på något. I alla fall, bilderna jag la upp tidigare som försvann verkar inte komma tillbaka så lägger upp alla bilder igen fast utan text och utan ordning alls. Faaast... nu verkar dom ha kommit upp igen!

Inläggen som kommer nedan skrev jag alltså inte idag utan den 12 MAJ:
Det var en gång den andra maj 2011

Sen blev det den tionde maj 2011
och nu är det den tolfte maj 2011

Sen blev det den tredje och den femte maj 2011

2011.05.12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar