måndag 9 maj 2011

Jag vet att jag är tråkig som inte har några bilder, men det kommer.

Talet är färdigt och jag har tränat flera gånger. Nu är det bara att hoppas på det bästa.
Fotoprovet har jag pluggat till och det verkar faktiskt ganska lovande.
Vad mer?
Jo, jag har sträckt mig eller något i svanken/höften så jag har jätte ont :(
Och jag har gudomligt vänliga grannar!
Dom erbjöd sig att fara till sitt jobb för att skriva ut mitt tal och instuderingsfrågorna. (våran skrivare funkar inte) HUR SNÄLLT ÄR INTE DET?! Tack än en gång!

Nu ska jag ta mig lite fika och sedan gå och lägga mig. SvenskaB DelprovA Tal nationella imorgon. Lite nervös, efter det Fotoprov. GAAAH, får nog tillbaka min dator någon gång där mitt på dagen också!

Sen tänkte jag be om ursäkt för att jag inte har några bilder. Men jag har inte tid att lägga ner tid på att lägga in bilder här. HEHE. Puss på det.

1 kommentar: