onsdag 25 maj 2011

2011.05.25

Idag bestämde jag mig för att gå till skolan. Det var segt och jag fick inte så jätte mycket gjort. Det fick jag dock när jag kom hem. Jag skrev nästan hela svenskaC "rapporten". Skrev jag att jag lämnade in källgranskningen igår? Ja, det gjorde jag i alla fall. Så imorgon gäller det att skriva klart SvenskaC uppgiften.

Juste! Jag gjorde SvenskaB redovisningen idag. Den blev alldeles för lång och jag fick inte med allt jag ville. Men skit samma, jag gjorde den i alla fall. Vad är det som behöver göras nu? SvenskaC, samhälls, foto x2, MEKO provet... Tror inte att det är så mycket mer :O Hm.. ja så imorgon är det inte bara svenskaC som ska skrivas. Måste plugga till MEKO provet, som förhoppningsvis inte är imorgon. Bra Moa! :D

Detta blev lite rörigt, ingen kanske läser ändå så.. jaja, nu är det Greys sååå... HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar