lördag 21 maj 2011

2011.05.20

Ja jag vet att det inte är den 20 Maj längre. Men jag bryyyrr rmigg inte.
Har nyss kommit hem från Towe.
Vi började dagen med att sluta 11.05 (okejdå, vi började dagen med balett och brännboll)
Vi for på Konsum, sedan Gina.
Efter det tog vi en buss ner till Towe där vi satt ute och åt tårta och chillade.
Sedan gick vi in och sov på soffan.
Efter allt detta svammel duschade vi (självklart en och en.)
SEN GJORDE HON MIDDAG ÅT MIG! :D HJEHHEHE, goootttt.
När vi hade ätit färdigt kom Evelina flickan och vi pratade om pojkar och hade det trevligt.
Nej, jag skiter i det här nu. Hann precis med 23.30 bussen hem i alla fall, annars hade jag fått vänta till... 01.20.


Juste, igår var det sista nationella. Det gick väl helt okej skulle jag säga. Årets första åskskur också! Kul.. eller inte.

PUSS PÅ ER GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar