lördag 28 maj 2011

2011.05.28

Mina vänner är rätt härliga ändå.
Går kvällen innehöll tre flickor och två pojkar, film, glass och ösregn.
Ett vindt/vint bakdäck på cykeln också!
Jag var lite övertrött och Emelie var jätte trött.
Men så kan det gå ibland.

Idag har jag varit med mamma en sväng på stan. Köpte mig 2 linnen, 1 tshirt, 2 par skor, ett par solglasögon och.. inget mer. Men har tittat på två klänningar, ett par shorts och ett linne till men vi tappade lusten och bestämde oss för att fara till MAXI och köpa glass.

Nu sitter jag hos mormor och morfar i stugan. Julia och Kajsa är här, dock ute och cyklar för tillfället. Jag ska bara ta det lugnt och se något film och imorgon är det morsdag. (Y) Puss på er !

1 kommentar:

  1. förlåt för att jag är sämst när jag är trött
    hihi

    SvaraRadera