söndag 20 mars 2011

Skola, skoter och Solsidan

Idag köpte min pappa en skoter. Något jag inte riktigt vet vad det tyder på, Eriks tjat eller någon slags 50 års kris? (A) haha, skämt å sido. Artikeln är skriven, lite för kort, men jag får ta och prata med läraren imorgon. Talet är skrivet sen tidigare i veckan men jag är ändå noll förberedd. Har suttit och nött talet nu ett tag, jag kommer nog klara det ändå! Ska slänga ihop några talkort som jag kan använda mig av!


Annars då? Jag har träffat Julia (min kusin) en snabbis ikväll, hälsade även lite snabbt på Kajsa (min andra kusin), sedan såg jag Solsidan med mormor och morfar :D

Imorgon är det skola som ingen kan ha missat så jag ska ta och slänga mig i duschen sedan ska jag nog gå och lägga mig! :D
Godnatt! :D

1 kommentar:

  1. hej:] jag är på sjukhuset imorgonbitti (måndag) om du skulle undra.. och om cissi undrar så kanske du kunde ta och säga det till henne. Blev lessen då du aldrig var inne på msn då jag var:( SES IMORRN MOAFISEN:D

    SvaraRadera