tisdag 15 mars 2011

2011.03.15

Dadadadadaaaaam (Sjunger fint som en trumvirvel)
Mammas födelsedag idag! :D Tänker inte skvallra om hur GAMMAL hon blir dock.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA! 
 
Jajaja, iallafall. Dagen har varit... dryg. Vi delade ut Mindyard!! Sjukt fin var den, färdig och i handen. Vi fick fika också.Sen gick jag fram och tillbaka från skolan en par hundra gånger. (HEHE 4 gånger) När jag sedan kom hem gjorde jag ingenting, (åt mat), sedan försökte jag göra något som jag borde ha gjort förlänge sedan som involverar skolan. Det funkade inte, hittade mig själv sovande i sängen några/någon timme senare (Har inte den blekaste hur länge jag sovit). Bra jobbat Moa! Nu är klockan halv nio (ungefär) och det är försent att plugga. Vilket betyder döööden för mig, (inte bokstavligen). Skit dag. Verkligen. SKIT DAG!

Desperata hemmafruar om 25 minuter.. och jag förtjänar det inte ens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar