måndag 14 mars 2011

2011.03.14

Hejhej, :] (Jag skojar, fy vad töntigt)
Jag är iallafall i Holsund ikväll. Mycket skönt. Innan jag gick till mormors jobb var jag med Towe nere på stan och kollade på kläder. Hittade en massa fint, men köpte inget. Kanske senare? Jaja, jag har i 30 minuter försökt skriva mer på mitt tal som ej blev av idag eftersom läraren var borta! BRA FÖR MIG! :D Matteprovet löser jag med ett hemprov, vilket känns både bra och dåligt, med tanke på betygssättningen. Men jag får en chans att klara det iallafall. Provade först att göra provet på lektionen men kunde tre uppgifter, vilket skulle gett mig 6p. Godkänt var 10, så jag valde ett hemprov istället.
Jag är glad att talet inte blev av idag men det är lite surt ändå, eftersom vi istället fick en annan uppgift... Som jag har börjat på!!

Imorgon har Desperata hemmafruar säsongs premiär! ÄNTLIGEN! och på onsdag är det GREEEEEYS. AAAAAAAAAAAAAAAH, som jag har längtat! Haha, jaja nu ska jag skita i serierna och försöka få något gjort!

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar