onsdag 2 mars 2011

2011.03.02

Kvällen har bestått av stark hemmagjord pizza, musik, massa juice, power nap på 1 timme (Med andra ord så sov jag, jag power napade inte...), omstart med Samhällsuppgiften. Imorgon ska utkastet lämnas in och det jag har lyckats skriva ikväll känns som ett rimligt utkast och får man skriva på lektionen imorgon så hinner jag nog med alla punkterna på första yrket! :D

Annars så tänker jag skryta med att min grupp i Nutidskrysset äger! Skulle jag och Evelina H ha lyssnat på Olivia skulle vi ha spikat frågorna men 11 av 12 poäng nöjer vi oss med.


Den andra Evelina for till Malaysia idag, vilket känns lite trist. Men jag hoppas hon får det bra i värmen ;D

Imorgon ska Mindyard (skoltidningen) monteras och efter det är allt färdigt och ett arbete är ur vägen. PERFA!

Har en massa annat och berätta också men det orkar jag inte. För nu tänker jag göra ingenting och sedan gå och lägga mig kring halv 10 och förbereda mig för veckans längsta dag. (Torsdagen kommer även bli den jobbigaste eftersom jag måste plugga inför matte provet och göra en massa annat) Något att se framemot dock är att vi ska hämta mitt nya objektiv imorgon :D Så sportlovet blir inte helt fotofritt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar