måndag 28 mars 2011

2011.03.28

Idag började praktiken i galleriorna i Umeå.
Det började inte så bra.
Jag glömde kameran hemma, Towes tog slut på batteri och våran handledares också.
Så vi fick sluta väldigt tidigt, det firade vi med lunch på Max och sedan satt vi där och pratade i flera flera timmar. Vi hann träffa Evelina, Jessica Y och Cornelia också.

Jag och Towe kom i alla fall överens om att vi ska umgås en massa i sommar och vi ska grilla och sover under stjärnhimlen. Massa annat som vänner och pojkar pratade vi också om.


Nu ser jag på Modern family och ja, imorgon börjar jag klockan tio och ska fota i butiker hela dagen! Good. Hejdå :)

1 kommentar:

  1. Jag vill också sitta i flera timmar på max och prata :'(. Och jag vill också sova under stjärnhimmel, grilla och prata om pojkar... :]

    SvaraRadera