söndag 13 mars 2011

Nej jag är bara trött

Trött och nyduschad tjej är jag.
Jag tänker inte tycka synd om mig själv (Även om det är vad jag gör). Jag har satt mig själv i klistret och får ta lösa det själv. Jaja, nu blir det sängen och imorgon börjar skolan igen. (Jag vet att det är sent och att ingen bryr sig)

Jag tänker överraska mig själv imorgon. Jag tänker plugga hur mycket som helst, tänker lyssna på lektionerna, tänker plugga på hålet, tänker plugga efter skolan, tänker tänker tänker. Bara 5 veckor till Påsklov och Riksgränsen nu!

Jag tänker hitta mig själv.

1 kommentar:

  1. Ge hjärnan en riktig omgång nu de kommande "ALLA DAGARNA" sedan kan Du koppla av "ALLA DAGARNA" under påsken. "DESSA DAGARNA" i Riksgränsen skall bara njutas. Sedan kommer det nya "MÅNGA DAGARNA" och de skall också göras som de första "DAGARNA". Sedan är det bara "NÅGRA DAGARNA" kvar till sommaren !!!!
    Tänk på "ALLA DAGARNA" så går "ALLA DAGARNA" bra !!!!!

    SvaraRadera