torsdag 31 mars 2011

2011.03.31

Sista mars nu. Snart är det dags för Gränsen, valborg, sommar och massa annat.
Jag känner hur bra det kommer bli!
Annars flyter det på, jag har praktik och massa skolarbete jag borde göra klart under dessa veckor. Jag får ta tag i det i helgen! Tror jag kommer bli bra.

Idag har vi suttit på kontoret och redigerat bilder hela dagen. Det har varit tröttsamt och jag har lyckats dra på mig ett blåmärke mitt på handen! :O
Imorgon börjar dagen med ett utvecklingssamtal med min nya mentor. Sen är det dags för praktik och mer redigering. Kommer sluta tidigare för att hinna till tandläkaren kl 15.10. Full rulle imorgon alltså! Äh det blir nog bra!

Juste, vi har även praktik nu på lördag, vilket vi får igen med en ledig fredag nästa vecka. Vi ska i alla fall fota en modevisning i Kungspassagen. kommer nog bli bra! :D haha gud vad jag skrev nu. Har mer att berätta, men det får vänta ;) GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar