tisdag 11 maj 2010

Sååå sjukt skönt detta känns. Peter lyckades få mig att skriva teori delen till Portfolion. Tack Peter! Dock har jag lite kvar, men jag har lååångt hål efter matte nationella imorgon. Måste ju underhålla mig med något. Efter den annorlunda halvteori lektionen på idrotten i skogen så pratade vi om en elev enkät vi gjort tidigare i år tog jag Sörfors bussen hem för att rensa tankar och läsa engelska bok. Sen kom jag hem och såg min bakgrundsbild som gjorde mig lite irriterad.



Men man måste göra vad man måste göra och efter att jag pratat med Peter en stund hade jag börjat. Nu ska jag kolla lite på tecknat och sedan sätta mig med matteboken. För om jag ska vara ärlig har jag inte ens börjat kolla på matten. Känns inte helt okej eftersom det är NATIONELLA imorgon. Men planeringen kan inte alltid hålla. Bara jag gör det idag så är det ingen fara. Senare, kl 21 är det Desperate housewives och efter det har jag tänkt sova. Så nej, det blir inte så mycket tid till matten. Men 1 timme är bättre än ingenting! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar