onsdag 26 maj 2010

Dagen har varit relativt bra. Iallafall, igår kväll fick jag ett sms av Evelina där hon skriver att reklamfilmen inte fungerar. Jag stressade upp mig och kunde inte sova. Imorse redde vi ut det hela och våran lärare tyckte inte att vi skulle göra en ny. Så imorgon på redovisningen ska vi visa upp ett smakprov på hur filmen sett ut, på scen, live, med skådespelarna. haha nu lät det som värsta super filmen. Efter det var de matte som gällde.

Vi fick tillbaka nationella provet och fick veta vårat slutbetyg. JAG ÄR SJUKLIGT GLAD OCH NÖJD. Fick VG på nationella vilket betyder att jag får VG i slutbetyg också! :D :D :D Känns jätte skönt.



Sen någon timme efteråt just innan multimedian börjar kraschar min dator. Teknikerna tog in den och jag får förhoppningsvis tillbaka den imorgon! Kan alltså inte plugga ikväll vilket jag skulle behöva. bajs. Annars då?
Jag har färgat och klippt håret! :D Klippningen syns väl kanske inte men färgen gör det! :D Jag är faktiskt nöjd och håller verkligen fast vid att spara ut håret denna gång. Tänkte slänga upp en bild, men som sagt, datorn är hos teknikerna på skolan.
Jag fryser väldigt mycket just nu, har världens huvudvärk och vädret ute är surt det enda positiva med ikväll är att det är GREYS ANATOMY på tv. <3 Ja, jag avslutar väl där. Hejdå! =)

2 kommentarer:

  1. Skådespelarna? Det lät seriöst... nu blev jag ju nästan nervös XD

    SvaraRadera
  2. VG är ju bra!!! Men att datorn är paj är mindre bra, eller???

    SvaraRadera