måndag 24 maj 2010

Har försökt läsa engelskaboken. Läste två kapitel fick ont i huvudet orkade inte hämta glasögonen satt mig vid datorn. Det är ungefär så mitt liv ser ut. Mmh, nu ska jag se på kommisarie Winter, sedan läsa några kapitel till i boken. Efter det hade jag faktiskt tänkt sova. Hur låter det? Perfekt tycker jag. Annars då? Jag lever. Det händer inget vettig, har en massa insperation som jag inte kan använda mig av. hm.. jag stör mig på det mesta jag har trevligt på lunchen. Kolla bara på lunchen idag, Jag Klara och Towe satt och åt lunch, eller åt är att överdriva. Dom gav mig två potatisar. Men till saken vi skrattade en massa sen gick vi ut och fick för oss att sätta oss ner mitt på marken och bara sitta. Vi hälsade på folk, påpekade att dom var otrevliga när dom inte hälsade tillbaka och dom knöt och pillade med mina skor så dom såg.. ja jag vet inte :O haha, kul var det iallafall. Ne nu ska jag gå. HEJDÅ!

http://open.spotify.com/track/2ZapV86rwDsBlHl2amlknV
Be Like That - 3 Doors Down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar