måndag 3 maj 2010

Moa Linnéa Lapinniemi här.
14/6-24/6 har jag sommarjobb. Ska även söka ett till sommarjobb idag. Känns lite sent men ja, bättre sent än aldrig! Dagen har varit lite sådär halv seg, och när vi gjorde planeringen för Reklamkampanjen. Vet ni vad vi såg? DET ÄR NÄSTAN INGET KVAR AV ETTAN! v18, 19, 20, 21 och typ kanske 22? har tappat räkningen. Men ändååå! SOOOMMAAARLOV!

Nya klädkataloger låg i brevlådan idag också. Fina kläder hittade jag :] En jeansklänning, men den var slut. JEAAANSSHORTS OCKSÅ! Jag kommer verkligen få ett par denna sommar. Perfa. Den vita klänningen nedan med en fin rosett, ÄLSKAR DEN KLÄNNINGEN, men vet inte när jag ska använda den. Som mamma sa, HOPPAS DEN FINNS KVAR NÄR JAG TAR STUDENTEN. Inte för att jag tror det. xD

Jag bestämde mig just för att beställa de tre översta plaggen (Två par shorts och en klänning) Med rabatten blev det 147 kr vilket betyder att det inte går att beställa, måste beställa för minst 200 efter rabatt. Så nu ska jag kolla efter något annat jag vill ha också som är billigt =) Kanske en tröja som liknar den röda nedan, (Den på bilden är från en annan affär)




1 kommentar: