torsdag 20 maj 2010

Jag såg för ett tag sen början på en film, The Lookout.
Bestämde mig ikväll för att se klart den. Se värd film tycker jag.
Fast ja, det beror helt på vad man tycker om för film.

Imorgon är det nationella i matte igen, tror det är därför mitt huvud håller på att sprängas. Efter det har vi hål till kl 13.00 då vi ska infinna oss på Bild museet. Vad jag gör imorgon kväll är oklart och på lördag är det meningen att jag ska fara till stan och hänga på Kulturnatta. Men helt ärligt känns det inte okej. Är inte sugen på det alls. Men vad ska jag göra annars? Sitta hemma och se film? Jaja, vi får väl se hur det blir med det =) Sen blir det plugg-söndag som vanligt, och denna söndag ska jag verkligen för en gångs skulle plugga. En sista gång för denna årskurs tänker jag plugga sönder och lämna in allt på måndag. Perfa! Fast det är ju två redovisningar... Men det löser jag, på ett eller annat sätt =)

Nu ska jag se lite Thats 70's show och sedan sova och tagga nationella imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar