onsdag 5 maj 2010

DÖDA MIG.
Så känner jag just nu.
Jag vet att jag pratar en massa om portfolio arbetet. Men vem bryr sig egentligen?
jag är ju som sagt nästan färdig, och ikväll när jag suttit och klurat på varför inte lightbox fungerar som det sak i mitt galleri så hat jag hittat ett forum på internet där en kille haft samma problem. I svaren han fick stod det att lightbox inte fungerar med hotspots. Hotspots är det enda jag har använt. (jag tänker inte gå in på vad det är, vet ni så vet ni =) ) Iallafall, det betyder att jag måste fundera ut en ny galleri sida. Det går inte sådär jätte bra. Så just nu vill jag bara dö. Plus att jag måste skriva och berätta om arbetet sedan. DÖDA MIG SÄGER JAG BARA. usch vad jag är less...

2 kommentarer:

  1. Men Moa. Ta´t lungt!

    SvaraRadera
  2. Jag säger detsamma. Det är starka ord du använder. Jag vet att du fixar det. Kram Mm

    SvaraRadera