torsdag 6 maj 2010

Mcfly

Tog just en nostalgi tripp tillbaka till den tiden då jag lyssnade på Mcfly, helt dåliga är dom ju inte. ;)

Iallafall, jag bor i mina haremsbyxor, det regnar ute och jag har snabb städat i mitt rum inför imorgon. Vilkte betyder att jag dammtorkat och dammsugit. Just nu ser det ut som om jag tar med mig Towe hem med 16.00 bussen imorgon, då ska vi göra våfflor och sen se en massa Harry Potter med Cornelia. Cornelia kommer som det ser ut med 23.30 bussen. Vet inte riktigt hur det ligger till om jag ska vara ärlig. Men det blir nog bra! :D

Sedan på lördag är det tänkt att vi ska upp tidigt för att gå ut och fota sedan ska jag hinna till 3'60 med familjen, sedan till Media markt innan vi far till Holmsund för att fira Ulrika. Helgen kommer blir bra tror jag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar