torsdag 13 maj 2010

Jag ska berätta en sak.
Jag förstår inte hur min telefon har fått en vattenskada. Jag undrar hur... Nej, det var inte det jag skulle berätta.
Jag orkade inte gå och duscha eftersom pappa frågade mig om jag ville hjälpa till ute på gården. Kratta löv och gräs till högar typ. Det är jobbigare än man kan tro säger jag bara! Jag svettas som ett djur i det fina vädret, jag har fulla händerna med skavsår, men det känns bra ändå. Det känns bra. Jag känner inte att det är drygt och jag vill inte göra något annat. Det är okej antar jag! :O haha.

Senare idag ska jag rensa min externa hårddisk, den börjar bli lite full på film som jag inte sett. Så ska se några filmer och sedan radera dom =) Ska även försöka fylla den igen med det jag har här på datorn. Hoppas det rymms! Ne nu ska jag återgå till krattandet. HEJDÅ (Jag svettas verkligen som ett djur. Jag lovar. Tjocktröja, mjukisbyxor, sockar, svarta fodrade skor, typ massa sol och värme. Hur skulle jag inte kunna svettas?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar