fredag 2 september 2011

Speed racer en fredagkväll

Det blev inte riktigt som planerat. Inga TV serier för mig, eller ja. Några som jag somnade till på TV. Inga serier från datorn med andra ord. Efter någon timme blev jag less och kollade om det fanns någon bra film på TVn. (Hahha har nog inte sett en film själv på ett år) I alla fall, såg till min förvåning att trean skulle visa en film som heter Speed Racer. Speed racer för er som inte vet är en Manga serie från 60-talet(?). Kände att den kunde vara värd att kolla upp.



Har därför de 2 senaste timmarna suttit och sett på den. Riktigt bra film faktiskt. Typisk Moa film. Bra fredagkväll.
Funderar nu på att gå och lägga mig, jag är väldigt väldigt trött och får sova bäst jag vill. När, var och hur jag vill. Så himla fint. Ska nog se något avsnitt Two and a half men och sedan sova. Har mycket att stå i imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar