fredag 16 september 2011

2011.09.16

Livet som sjuk suger.
Vilket jag redan visste, men nästan hade glömt.
Jag är sjuk.
Feber, hosta, snor, hals ont och andra symtom.
Jag tänkte bara svänga in och berätta att projektplanen ska vara inlämnad idag.
Vad tror ni? Kommer jag lämna in den idag?
Nej, för mitt huvud spränger och jag orkar inte tänka, men efter lite hjälp igår från världens bästa Freyja är jag nästan färdig.
Nu ska jag sova och sedan kommer Freyja, Towe, Fanny och kanske Moa S hit, för vi ska till Petter ikväll och imorgon är det 50 års kalas! Hur jag ska orka allt detta är ännu oklart.

Har inte haft tid att se på nyaste Parenthood, vilket suger :( och idag kom det ett nytt Vampire diaries! :D :D :D så jag har mycket att se när jag får tid. Nu...sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar