fredag 2 september 2011

2011.09.02

Jag sitter här igen, det är fredag. Denna gång ensam. Det är skönt och jag tänker ta vara på denna helg till fullo. Göra ingenting. (Förutom att döda eller locka ut en fluga ur vardagsrummet)

Har ni tänkt på att mat som ni har ätit förut alltid är godare när ni gör den själv?

Jag har alldeles nyss tagit ut en hemmagjord pizza ur ugnen och ätit hela två stora bitar. Den var jäääättee goooood, med mycket ost. Man måste uppskatta de små sakerna trots att livet känns tungt. Hur som helst så är jag jätte mätt.
I helgen ska jag städa lite, skissa på PA100 (idéskissen skulle ju som varit inlämnad idag) och bara göra det jag gör bäst, sova och se på tv serier.

Idag på skolan hade vi Psykologi och Multimedia. Psykologin verkar hittills väldigt väldigt rolig! Idag pratade vi om familjeförhållanden och syskon. Väldigt intressant faktiskt, man ser livet med ett helt annat perspektiv efter Elins (min lärare) lektioner. Multimedian känns luddig men kan nog bli bra. :)

(Bilderna tog jag på fotolektionen i måndags och kvalitén suger)

1 kommentar:

  1. Åååh jag har också psykologi med Elin!
    Hon är jätte bra ju! :)

    SvaraRadera