tisdag 6 september 2011

2011.09.06

Igår satt jag och slötittade på IDOL 2011 som dragit igång. Jag gillar den nya juryn och säsongen verkar faktiskt mer lovande än förra året. Hur det sedan slutar får vi väl se.

En backup lyckades jag ej göra. Får väl försöka ikväll igen.


Kvällen kommer förutom ett försök till att göra en backup innehålla Naturkunskap, religion, PA100 och Foto. En psykologi uppgift om jag hinner också. Men vi ser väl ;)

Annars idag har jag haft 2 lektioner och ett gigantiskt hål som jag spenderade med Olivia, Freyja och Frida. (Leo också faktiskt) Gjorde ingenting som jag borde ha gjort, men vad gör det? Jag får göra det nu istället!

JUUUUSTE! Tog mig i kragen och skrev in mig på en körskola idag också. Jag och Olivia har teamat ihop oss och tänkt på på teorilektionerna tillsammans. Med start nästa onsdag. Annars så har jag min första körlektion nästa vecka och det känns otroligt bra. Bättre än jag trodde.

Nu ska jag ge mig ner i skolböcker och andra dokument! Jag återkommer!

(Bilden togs för ett tag sedan på skolan när jag var väldigt uttråkad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar