fredag 30 september 2011

2011.09.30

Innan ni inte läser den här texten, för ja, ingen orkar läsa. Jag tänker lägga in 2 bilder som inte jag har tagit. Jag som hade tänkt sluta med sådant.

Ligger i min säng och lyssnar på psykedelisk indie pop, kollar på mitt godis, tänker på pojkar och försöker komma på hur jag ska orka städa toaletten. Det måste i alla fall, med en massa annat, bli gjort innan imorgon! Haha älska livet.
Medan jag försöker hitta inspiration till skola och städ är John och Viktor med flera och glider i Sas fee, hörde att det var +30 grader där idag, molnfritt. KUL. Jag är inte avundsjuk alls, nejnej. Hemma i Sverige har Towe och Evelina begett sig upp till Forsmark för en helg hos Towes farmor. Skog, fjäll och lugn. Låter ganska bra det också.



Annars idag då.. det var skola. På psykologin pratade vi om tonårens känslostormar efter det var det multimedia. Jag jobbade på med min hemsida och efter det var det lunch och sedan fick jag skjuts hem av Tim.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar