måndag 5 september 2011

2011.09.05

Körkort, naturskunskap och foto.

Jag har under dagen tjatat hål i huvudet på mina klasskamrater om körskolor. Jag har även besökt min första naturkunskap B lektion. Innan allt detta hade vi foto. Vi fick en uppgift, som jag faktiskt tycker verkar jätte rolig. Hade ingen idé torka heller. Kreativiteten bara flödade och jag har nu påbörjat "karaktärsmallen".

Tanken är att vi ska fota ett filmporträtt. Vi ska skapa en karaktär och en film och sedan i studio med hjälp av en modell och blixtar ta en typisk Hollywood filmaffisch.

Annars idag så hittade jag en gummisnodds liknade svart tråd i min fisk på skolan. Det var mysigt.


Under kvällen (som det förövrigt inte är så mycket kvar utav) ska jag göra en backup av min dator. Har tänkt lämna in den för ominstallation imorgon. Kan behövas, den är rätt seg och full med skit just nu.
När jag väl förberett backupen och den förs över till en extern hårddisk ska jag plugga lite naturkunskap (periodiska systemet) och läsa lite körkortsteori. (Det är väl lika bra att börja nu?)
Hinner jag tänker jag se något avsnitt av någon serie som jag för tillfället följer. True blood, Breaking bad, Two and a half men eller Parks and Recreation. WISH ME LUCK!

(Juste, fick brev från rekryteringsnämnden idag. Även ett brev från VF&VK där de frågade om jag ville sätta in en "kontaktannons" när jag fyller 18 år. SNART SMÄLLER DET! (Säger jag och verkar taggad))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar